جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

آشنایی با کارخانه اسکلت فلزی

در گذشته برای ساخت اکثر سازه های ساختمانی از پروفیل های آماده استفاده می شد. امروزه، با گسترش تکنولوژی، روش های طراحی و ساخت نیز دگرگون شده است و سازه ها روز به روز عظیم تر و پیچیده تر می شوند. بدیهی است که پروفیل های آماده، دیگر به هیچ وجه پاسخگوی نیاز سازه های فولادی جدید نیست، به همین منظور، باید مقاطع مورد نیاز، توسط افراد متخصص، طراجی و ساخته شوند. برای رسیدن به این هدف، به مجموعه گسترده ای از مهندسان و مصالح خاص نیاز است. فرآیند ساخت پروژه، نیازمند محیط و تجهیزات منحصربفردی است. به همین منظور، کارخانه های اسکلت فلزی مختلفی احداث و به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده اند تا محیط لازم برای ساخت پروژه را فراهم سازند. پس از طراحی پروژه و تهیه نقشه های کارگاهی، عملا فرآیند ساخت پروژه آغاز می گردد. در این مرحله از کار، نقشه های شاپ (نقشه های کارگاهی) تهیه شده توسط شاپیست، در اختیار سازندگان پروژه قرار می گیرد. پس از تهیه نقشه های کارگاهی، عملا فرآیند ساخت پروژه آغاز می گردد. در این مرحله از کار، نقشه های شاپ تهیه شده توسط شاپیست، در اختیار سازندگان پروژه قرار می گیرد. فرآیند ساخت پروژه، نیازمند محیط و تجهیزات منحصربفردی است. به همین منظور، کارگاه ها و کارخانه های اسکلت فلزی مختلفی احداث و به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده اند تا محیط لازم برای ساخت پروژه را فراهم سازند. معمولا ساخت اسکلت یک سازه فولادی، فرآیندی پیچیده و زمانبر است. به همین دلیل، به منظور فراهم آمدن محیطی مناسب برای ساخت این پروژه ها، کارخانه های اسکلت فلزی ساخته شده و به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده اند.

مدلسازی کارخانه اسکلت فلزی
مدلسازی کارخانه اسکلت فلزی
آشنایی با فرایندهای ساخت در کارخانه اسکلت فلزی
سفارش طراحی، مدلسازی، ساخت و نصب سازه های فلزی و بتنی
فرآیندهای طراحی، مدلسازی، ساخت و نصب یک سازه، کاملا تخصصی و نیازمند دقت و مهارت بسیار بالا و همچنین همکاری و هماهنگی تعداد زیادی از مهندسان و البته تجهیزات مدرن است. کارخانه ها و شرکت های عمرانی مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. با این وجود، با توجه به حساسیت موضوع، مهم است که صفر تا صد پروژه های خود را به افراد یا شرکت های معتبر بسپارید. ایران تکلا نیز سابقه زیادی در این زمینه دارد و پروژه های بسیاری را از صفر تا صد، در ابعاد و با پیچیدگی های مختلف در سرتاسر ایران و خاورمیانه انجام داده است. بر این اساس، شما کارفرمایان عزیز نیز می توانید برای مشاوره رایگان و همچنین سفارش طراحی، مدلسازی (شاپ دراوینگ)، ساخت و نصب انواع سازه های فلزی (جوشی یا پیچ و مهره ای) و همچنین انواع سوله های صنعتی (از پی تا کلید) از طریق اینستاگرام ایران تکلا یا از طریق لینک سفارش پروژه و همچنین شماره تماس 09902891723 (مهندس احمدی) با ما در ارتباط باشید. برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط ایران تکلا به صفحه نمونه پروژه ها مراجعه کنید. برای آشنایی با مراحل ساخت اسکلت فلزی، به بخش آشنایی با اسکلت فلزی و برای آشنایی با مراحل ساخت سوله به بخش آشنایی با سوله ها و انواع آن ها مراجعه نمائید.